I am back!!!

Gårdagens dystra miner är ett minner blott. Jag brukar ju väldigt sällan gå i moll. Arg kan jag vara men är annars ganska happy happy!!!!
Jag har även kommit fram till att jag många gånger ska punkta upp mina inlägg för att slippa trassla in mig i dessa långa meningar som jag aldrig tar mig ur.
Som sagt en bra dag.
- Bello utan feber
-Antos glad att gå på föris
-Jag, glad att han är på föris (han behöver det istället för en mamma som inte alltid håller det pedagogiska måttet trots en lärarexamen)
- Sms att Bello får en matfrisk kompis på besök och jag i samma veva en tuff lattemamma på besök
-Samtidigt så planeras en lyxtripp till affärerna i norr i morgon kväll med en stöttepelare och vapendragare. (för övrigt den första som bjuder mig på resa, när kommer fler erbjudanden ;)
- Främandet möts av en fantastiskt yberaktiv och fladdrig mamma som äntligen får vuxenkontakt samt en härlig doft av äpplekanelljus. Latte? Givet
- Efter LA-planer och si sådär 3 timmar senare så går vi ut i SOOOOOOL!!!!
-Före detta har förken Stello ätit gröt och sin favoburk med kalkon, potatis och majs, erkänn det vattnas i munnen på er!
-STELLA is back on track
-Eftermiddagen förflyter fint, ett gapskratt bryter ut där jag står själv ute med Sander när jag får ett sms där det står omar?
-Nu avslutas uppspaltiningen, men för er som är intresserade att veta, att stella åt nästan en hel till stor burk av ovan nämnda delikatess samt 1 dl välling.

Stay tuned för er grungefantaster, snart kommer nått mer

Kommentarer
Postat av: D

Går bra att tjuvläsa min. Jag gör ju detsamma. Fast din alltså.

Allt gott /D

2009-02-03 @ 23:30:49
URL: http://klaganochkontradiktioner.blogg.se/
Postat av: anna

Gött :)

2009-02-04 @ 08:12:00
URL: http://salhuset.blogg.se/
Postat av: Sofie

Jag är tokpepp inför kvällen. Det ska bli oerhört intressant att få åka på en liten resa med dig, fru Ejrevi.Jag kastar i mig maten och hämtar upp dig sen.



Det ska bli så kul. Så kul. Så kul. Tänk vad man kan glädjas åt lite trashshopping.



2009-02-04 @ 08:43:59
URL: http://soof.wordpress.com
Postat av: Micke

Det låter gott att frun är tillbaka i vardan.

Må väl.

2009-02-04 @ 17:52:15
URL: http://pappamicke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0