Nu MÅSTE alla lyssna på hög volym


Piggare idag!!
Tyvärr Thyllan så bjuds det inte på grunge, men den här låten måste ALLA gilla även Soofen =)
Den här låten spelades järnet när Jag och Mikke plus halva min universitetsklass var bekymmerslösa i Nepal. Nice times!
Funderar på att sluta blogga, vad har jag att skriva om:
Vakna, dagis, mata, söva, mata, dagis, mata, göra mat, skriv välling skrik, söva!!
Jag klagar inte men ni fattar, det är inte så mycket att skriva om. Men jag ger det ett tag till, behöver ju inte blogga varje dag.  Plus att jag har så mycket mer musik jag vill lägga in innan dess =)

Hoppas Syster, mamma och pappa får det great i STHML.

Själv har jag kommit fram till att jag kan ha en fest igen, om jag börjar när jag stiger upp, ammar ju inte förrän åtta på kvällen. Så M gör nu klart uterummet, snart kommer jag med mina coors light!!!!

Sen är det ju alla stjärtarnas dag på lördag.
Vi börjar familjeverkstaden.
Helger uppbokade med trevliga saker
White trash trailermomshopping
Me&I
Spontana saker

Kuliga saker helt enkelt

Kommentarer
Postat av: Micke

Blogga när du hinner det är bara du själv som känner pressen. Jag accepterar den tid det tar. Så skynda långsamt.

Må väl

2009-02-11 @ 21:25:58
URL: http://pappamicke.blogg.se/
Postat av: Sofie

En krasslig Soofen höjer volymen och kan faktiskt hålla med den här gången. Fint Erikan. Fint. Nu kan vi vara vänner igen.



Jag kurerar mig även imorgon liggandes i en dubbelsäng, spanandes på Malou. Allt för att jag ska vara alert till kvällningen. Då smäller det. Jag är laddad.



M hälsar att han tar ledigt nästa vecka - vad gör man inte för dig? Dessutom tycker jag att idén om morgonparty känns... annorlunda. Inte fel. Men annorlunda. Kuligt på nåt sätt.



Det blir en bra sommar vännen min. En inglasad sommar.



Vi ses imorgon.

2009-02-11 @ 22:36:24
URL: http://soof.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0