Redan nollad i brejnen



Nu känns det som att jag inte har nått mer att skriva i bloggen. Kommer inte på nått, kanske måste lägga av direkt?
Nån som har nån idé vad man kan skriva om, nåja det kommer väl när man har tid.
Har i alla fall haft en kväll på Edda med syster yster och Sander, very nice. Pappan trodde på kortvisit men ack ack, åkte 18.00 kom hem 20.45.
Jag tar i alla fall med typ världens bästa låt, tyvärr inte med världens bästa grupp, men låten år så svordoms bra att jag typ går upp i atomer, SNÄLLA at er tid och lyssna och tyck gärna till.
XO XO

Kommentarer
Postat av: Mamma

Jag tog mig faktiskt tid å lyssnade. Gissa om jag tyckte den var bra:)

2009-01-29 @ 22:50:01
Postat av: Thyllan

Så länge du lägger ut sån här finfin musik, så behöver du inte skriva en rad. Sen hade vi ju faktiskt en deal om det här att skriva om inkentinken.. Så det så..

Ha en magisk fredag!

2009-01-29 @ 22:55:04
URL: http://thyllan.wordpress.com
Postat av: Blivande fru Ljusexpert

Haha.Det är ju sjukt vad mycket vi har gemensamt utan att veta om det. Would ?, spår ett på ett av tidernas mest spelade soundtrack(i allafall hemma hos mig).Grym låt med den grungiga grymgruppen Alice in Chains. Jag är också otroligt svag för deras låt Them Bones. Måste faktiskt erkänna att jag har Dirt i cd-samlingen. Och jag lyssnar fortfarande på den. Inte råkar du väl gilla Portishead också?

2009-01-30 @ 08:55:06
Postat av: Sofie

Tur att vi har mer gemensamt än musican. Ses snart!

2009-01-30 @ 13:11:42
URL: http://soof.wordpress.com
Postat av: Micke

Du är inte ensam att kamma noll i bollen för bloggen, ha det rimma. Fortsätt som ingenting. Du klar dej bra.

Må väl

2009-01-30 @ 20:59:40
URL: http://pappamicke.blogg.se/
Postat av: Anna B

Det går ju alltid upp och ner när det gäller bloggandet...men för jag som pratar så mycket strunt så rullar det fortfarande på... Sen kanske det kommer något vettigt ut tillslut... Önskar Fru E en trevlig lördagkväll! kram Anna

2009-01-31 @ 21:52:21
URL: http://skrivanne.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0