Nästan skämsmusik!!


Här kommer musik som jag skäms lite över att jag fullkomligt älskar.
Men Jason (speciellt den här låten) får mig jämt att tänka på Ray. Han i Hollywood som så snällt erbjöd oss fem svenskar att flytta in hos honom i hans tvåa. Vi tackade givetvisw ja, annars skulle vi bo på hostel under två månader.
Naturligtvis så hade vi det helt fantastiskt, en vistelse som inehöll allt:
Fester.
Mysiga stunder.
Plåtningar
Svartsjukedrama
Drama
Förälskelser, från ett håll =)  Mikke och jag var redan ihop så oroa er inte att det rörde oss!
Bombhot
Hundköp
Hundbajs
Grover
Polis (som tyckte att jag pratade för högt i telefon ute på balkongen 04.00)
Jag slutar rabbla här.
Ni fattar ALLT och lite till!!!

Kommentarer
Postat av: Sofie

Det är ju Soof-musica. Vad har hänt?

2009-02-12 @ 21:51:07
URL: http://soof.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0