Pimp me up!!

Nu blir jag ju lite blyg när jag inser att kanske fler än mamma kommer att läsa.
Tackar Soofen för födelsedagskalaset  på hennes blogg.
Men just nu så skäms jag mer hur själva bloggen ser ut, hoppas min käre äkte hälft kan pimpa upp den snart så den ser så där lite tuff ut.
Undrar just hur jag vill att den ska se ut, det här är ju ett stort steg.
Till alla tidigare har jag ju vänligt men bestämt sagt att jag då ALDRIG ska starta en blogg. Men det har jag sagt om mycket så.....

Blå måste den ju nästan vara bara för att Mikkes är rosa. men sen så vet jag inget mer, vi får väl se.

Ni ser mina inlägg kommer att handla om exakt ingenting. Men jag måste nog gå en snabb bloggkurs så jag kan lära mig att lägga upp bilder länka osv.

Kommentarer
Postat av: Anna B

Oj så söt blogg du har startat, fastän du säger att det bara är en början. Lycka till Fru E! Kram Anna

2009-01-25 @ 21:35:42
URL: http://skrivanne.wordpress.com
Postat av: anne

Så trevligt att få läsa även vad fru E tänker och tycker! Jag börjar att ha många bloggar att följa..Herr E, Animales, baramittlillahem, och så nu fru E.Trevligt, trevligt...

2009-01-25 @ 23:34:29
Postat av: Peter

Hojsan fru E. Jag har läst hos din man ett tag och ska nu se hur du tänker om den rosa lilla fjollan. Mowoahahahahahahahahahahaha!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2009-01-26 @ 01:37:58
Postat av: Fru Ljusexpert

I'll be damned! Har också gått i bloggstartartankar den senaste tiden. Kanske du inspirerar mig att slå till nu.Jag kommer att följa din blogg slaviskt!

2009-01-26 @ 09:32:16
Postat av: anna

Åhå trevligt trevligt!! Kul att få följa Familjen E från två håll :)



Välkommen säger jag!

2009-01-26 @ 11:40:39
URL: http://salhuset.blogg.se/
Postat av: Micke

Herr E vs Fru E

Det kommer att bli spännande.

2009-01-26 @ 19:08:48
URL: http://pappamicke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0