Redan less på att blogga!

Hade just åstadkommit ett ganska långt inlägg som jag skulle förhandsgranska med det försvann =(
så nu får jag köra en kortvariant av det inlägget nu istället. Typiskt!

Fru E har i alla fall till slut bestämt sig för att starat en BLOGG!!!!! Mycket för att lilla syster yster också gjort det idag!!!

Herr E har länge tyckt att det skulle vara en strålande idé, även Soofen hade ett namn på min blogg, vilket det inte är helt omöjligt att det kommer fram till slut.

Men för ALLA, för jag antar att det blir en hel hop på säkert tio stycken som kommer att läsa maniskt varje dag.
Så till er måste jag skriva en varningslista för saker ni inte får bli irriterade över (gäller nog mest språkpoliserna typ Mikke), ni kommar att slita ert hår på följande:

1. Det som jag är absolut sämst på är att stava rätt samt att mina fingrar inte åker som en vals på tangenterna utan hellre skår ned vid alla granntangenterna bredvid, vilket kan sluta i ord ni inte kommer att fatta.
2. Dessa tecken som utrops, komma, semikolon, punkter och allt vad dom nu vill heta kommer att kunna upphottas precis överallt.
3. Meningsbyggnader och sånt tjafs bryr jag mig föga om.
4. Sist men inte minst så skriver jag världens längsta meningar, jag skriver det jag tänker jag (jag tänker inta vad jag skriver), så förvänta er inga inlägg som ni kommer att bli helt fängslade av.

Inläggen kommer nog mycket att endast vara fulbloggsinlägg, musikvideos a la grunge inga djupa tankar  förmodligen.
Nä nu ska detta publiceras!

Kommentarer
Postat av: Fru E

Ho ho!

Hurra för mig!!!

2009-01-25 @ 16:47:55
Postat av: Syster E

Att vi skulle bli dom bloggande systrarna. =)

2009-01-25 @ 17:18:55
Postat av: Herr E

Jag älskar att du skår ned vid alla granntangenterna bredvid och att du skriver det du tänker du.



Att stava rätt, ha korrekt meningsbyggnad och utropstecken känns faktiskt ganska oviktigt så länge budskapet går fram. Och det gör det va? Eller?



2009-01-25 @ 17:32:56
URL: http://www.ejrevi.com
Postat av: Mamma

Kom igen nu Fru E, Lillasyster liggger redan ute med bilder:)

2009-01-25 @ 20:56:02
Postat av: Sofie

Välkommen välkommen. Jag har väntat och väntat.

2009-01-25 @ 21:04:40
URL: http://soof.wordpress.com
Postat av: Eva

Ha, ha. Ditt första inlägg var väldigt underhållande. Jag kommer att hälsa på.

2009-01-25 @ 21:10:10
URL: http://www.boiro.se/enkeleva/
Postat av: Lina

Jag kommer att följa din blogg...

2009-01-26 @ 11:35:30
Postat av: Micke

Välkommen in i blogg världen.

Jag är imponerad.

Jag kör pekfingervalsen.

Får jag lägga din o Herr E:s bloggar som länk?

Räkna med mej på din sida oxå.

Må väl

2009-01-26 @ 19:00:47
URL: http://pappamicke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0