Häxan surtand

Praise the lord!!!
Häxan turtant var häxan surtand!!!
Allt gnäll, matvägran och feber var Stellas första tand!!!

Mikke som för övrigt gav mig jättefina vita tulpaner i fredags tyckte jag skulle infoga en bild på en hajtand, men det känder överkurs.
Jag inser att jag har så lite tid antagligen lika lite som Den bräckliga att när jag liks sitter här så har jag ingen aning om vad jag ska skriva om. Ska ta mig en lugn stund nån gång och tänka på vad som kan vara nått att hänga i julgranen.
Men ge mig mer tid, kvällspromenaden i kväll tex, vart tog den vägen.

XOXO

Kommentarer
Postat av: anna

Jag har typ gett upp allt hopp om att det ska ploppa fram några tänder på Wille, jag har trott att de varit på väg i fyra månader men inga kommer så jag tror att jag fått en tandlös pojke.

2009-02-02 @ 07:15:47
URL: http://salhuset.blogg.se/
Postat av: Leos mamma

MMMmmm, fyra tänder på en gång ger mig en son som är lite billig för tillfället ;-)

Postat av: Micke

Det där med kvällspromenader eller arla promenader.

I lovit it.

Man får en chans att tänka men nu har jag fördelen, en hund som älskar att vara ute på promenad med husse.

Så må väl.

2009-02-02 @ 21:32:01
URL: http://pappamicke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0