Sågarna är inte så vassa längre!

Då var det sags för sågmöte hemma hos C med L och jag. Det är liksom det vi är bäst på, men vad händer, har vi blivit för snälla eller vad är det som pågår.
Alla meningar avslutades med eller påbörjades med, hon/han är ju så snäll!!!!
Men det ska man väl vara stolt över ändå, vi har blivit så gamla att vi inser att alla människor är olika alla som vi känner till i alla fall är snälla.
Men sen är det väl så att när alla typ har barn och sånt så händer inte så mycket att skvallra om, och jag ska i ärlighetens namn säga att jag då bara umgås med folk jag tycker riktigt riktigt bra om. Så ingen orsak att säga nåt om nån.

Så trots ett snällt möte ett mycket trevligt möte =)
Annars en bra helg som vanligt, skulle dock viljat vara i nån annans skor på lördagen.
Fredagen gick i treåringarnas tecken, herre min ge för denna ålder. Men tyst blev det när de somnade i alla fall.
Jag saknar verkligen att umgås bara med vuxna, utan att behöva vara på helspänn och vänta på att nått ska förstöras, nån bitas eller bara skrika!

Kommentarer
Postat av: Leos mamma

Ja, vi får vässa till nästa gång! Men det var trevligt i alla fall tycker jag.

Men nog finns det folk som inte ens är snälla!

Postat av: Sofie

Jag säger bara: Ge mig trashshopping i lugn och ro. Visst är vi värda det?

2009-02-09 @ 20:22:32
URL: http://soof.wordpress.com
Postat av: Micke

Att umgås med vuxna låter trivsamt men det är som det är med småbarnsförädlar att det gnager alltid i en om man lämnar bort barnen.

Eller?

2009-02-09 @ 20:48:47
URL: http://pappamicke.blogg.se/
Postat av: Thyllan

"Roboten Rex sa inte med hård röst längre:

-Halt, annars skjuter jag!

Näe minsann. Nu sa han något helt annat, med en ljus och pipig röst:

Halt, annars skiter jag!"

Han hade helt enkelt blivit en snäll-hjälte, istället för en mördarrobot. Är inte det en bra förutsättning för en varm och fantastisk värld.

Håkan Bråkan rules! Precis om erat snäll-möte.. Långsökt?

2009-02-10 @ 18:29:53
URL: http://thyllan.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0