Veckan så här långt!

Jag och mina två S har nu lunchbreak från kompisarna J och A. Vilken tur att J var ledig när våra andra fredagsvänner jobbar och är på föris idag. Vi har sån tur att vi har måndagskompisar och fredagskompisar, just de dagarna vi inte har förskola. Vilken fantastiskt bra slump så jag och min treårige son inte går varndra mer på nerverna äv vad vi redan gör.
Veckan i övriogt var rätt planerad med, white trash trailermomshopping på norr och fika med mammor och blivande mammor på waynes, men båda blev inställda på grund av arbete och snöstrom. TRIST, men så är livet.
Klippa mig fick jag i alöla fall göra mitt i snökaoset. Mina klippdagar ska ju vara soliga med blå himmer och en extrasväng på stan, men även det blev ju inte som man tänkt sig med fastkörd bil =(
Klipptiden var 15.00 12.50 sköljde mamma ur hårfärgen så det skulle se bra ut inför klippningen, tur vi  är ute i god tid.
Men bra resultat blev det, det där med utväxt är mors grej!
I kväll väntar middag på elmstreet, how nice.
Vi funderar på om man ska orka lägga barnen så man  hinner lite blokus, får se dagsformen just då.

Nä nu drar vi oss de 25 metrarna till kompisarna igen. (vilken lyx att ha så nära=) med tanke på att vi ikväll säkert måste gå 150 meter!

Kommentarer
Postat av: Micke

Har du stegräknare? ;-). Ha en go kväll i alla fall

2009-02-06 @ 17:31:32
URL: http://pappamicke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0