Det är hela paketet!

 
Jaha, då ska vi se om jag lyckas lägga upp mitt första youtubeklipp. Hittade inte min absoluta favolåt med min absoluta ABSOLUTA favoritgrupp men denne man skulle kunna sjunga en låt om bajskorvar och jag skulle älska den i alla fall! Så den här får duga.
Jag och Mikke med tre prickar till lyckades se Pearl jam live på en slags välgörenhetsgala utanför San Francisco 2003, då blev jag också sådär känslig som jag aldrig blir, så jag erkänner jag fällde nån liten tår.
Sen när jag då skulle berätta om den enormt stora upplevelsen för min lillasyster då säger hon:
-Va grinade du! Som värsta fjortisen på Backstreet boys.
Tack Anna för du verkligen visade förståelse för din storasyster som just då hade upplevt en av de typ fem största händelserna i hennes liv.

Hoppas nån i alla fall orkar lyssna på låten.
Gillar just du Pearl jam eller är det som pesten?

Kommentarer
Postat av: Lina Aldred

Din syrra fattar ju noll! Jag hade då oxå gråtit mer än en tår om jag fått chansen att se denna underbara grupp! Vilken är favvolåten?



Ha det bra!

/Lina A

2009-01-28 @ 11:30:44
Postat av: Tesstamente

Heeeeeeeeeej fru E,

vi har inte träffats ofta men de få gånger vi stått öga mot öga har du verkligen gjort ett stort intryck; spontan, lite galen, ROLIG! Jag kan inte låta bli att få en bild av den där komikern Kathy Griffin i huvudet när jag tänker på dig:-) Fråga mig inte varför.. Anyway, jag ser fram emot dina inlägg, hittills ser det jättebra ut!!

2009-01-28 @ 12:08:18
URL: http://tesstamente.blogg.se/
Postat av: maria

din blogg går då inte heller så pjåkig! gillar att frun i huset har blått och mannen rosa, det är vad jag kallar genus-tänk! hehe =)

2009-01-28 @ 19:09:17
URL: http://nudlarochfil.blogg.se/
Postat av: Micke

Har aldrig varit Pearl jam fan men någon skall gilla dom.

Ja syskon är märkliga, skall inte dom stötta en he he

Har själv 3 syskon jag är äldst.

Må väl

2009-01-28 @ 20:02:00
URL: http://pappamicke.blogg.se/
Postat av: anna

Nja, jag är nog varken eller, har väl trallat med till vissa Pearl Jam låtar men varken gillar eller ogillar direkt.

2009-01-28 @ 20:20:26
URL: http://salhuset.blogg.se/
Postat av: Thyllan

Pearl Jam rules!!! Kan inte låta bli att sjunga högt när jag är ute och går med MP3´n. Even flow ekar högt här uppe på M-B! Vilken magisk röst! Finns inte en dålig låt på denna "gamla" skiva. Måste ha med " , för man är ju inte så "gammal" själv.. eller?

2009-01-28 @ 20:42:42
URL: http://thyllan.wordpress.com
Postat av: Anna

Jaha, nu fattar man noll oxå. haha.

okej jag ska inte dömma dej, jag hade kanske fällt en tår om jag fick se en riktigt stor artist som jag älskar. kanske fjortis favoriten robbie. då kanske tåren hade kommit.

2009-01-28 @ 21:21:21
Postat av: Anonym

Grymma är de, Pearl Jam. Har alltid haft en förkärlek till Even flow, men hela albumet med stort A är ju oslagbart.

2009-01-28 @ 21:39:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0